Educació Infantil
Descobrir, explorar, jugar.
Infants segurs, amb autoestima i autònoms
Una Educació Infantil orientada al desenvolupament integral i harmònic de l’alumnat, en un entorn de benestar, seguretat i aprenentatge, amb l’objectiu de potenciar el seu creixement personal, el desenvolupament afectiu i emocional, la comunicació, la creació de relacions saludables i l’exploració de l’entorn.
Acompanyem persones en el seu procés d’observació, interacció i aprenentatge a través de la vida.Som perquè siguin.
Perquè siguin
més autònoms
A través de les rutines i el desenvolupament d’hàbits, acompanyem l’alumnat en el seu procés d’adquisició d’autonomia.
Cada dia, un cop l'alumnat entra a l'Escola, es repeteixen les rutines que, en poques setmanes, es converteixen en hàbits i en una major autonomia per part de l'alumnat. Oferim un entorn de respecte i de confiança en les seves capacitats, per aportar seguretat i autoestima.

Conèixer-se a un mateix
Un major control corporal garanteix més seguretat en un mateix. Anem de la mà, fins que ells decideixen fer-ho tot sols.

Al ritme de cada infant
Des d'entrades relaxades fins a... Cal posar tota la part personalització de l'aprenentatge. bla bla bla, protagonista del seu aprenentatge.

Amb bons hàbits
D'alguna manera, caldria afegir la part de consciencia i educació digital
Perquè siguin
més conscients
Acompanyem l’alumnat en la creació de relacions significatives i saludables entre iguals i amb els adults. Aprendre a conviure en comunitat i a expressar-se a través de la diversitat de llenguatges.
A través de les assemblees, l'alumnat XXXXXX i XXXXXXX, de manera XXXXXX i afavoreix XXXXX per poder XXXXXX, som els millors

Parlar per pensar,
conèixer i comunicar
Desenvolupem les habilitats comunicatives, en totes les seves dimensions, a través de les diverses disciplines.
Però també per entendre,
sumar i empatitzar
A través, per exemple, de les assemblees on l'alumnat pot compartir les seves inquietuds i els punts de vista de tots els seus companys, així com aportar possibles solucions i resoldre.... O bé, a través del projecte Punt Blau....que té com a principal objectiu...
Descobrir com
expressar-se a través dels
diferents llenguatges
Amb els especialistes d'art, de música, de psicomotricitat i de matemàtiques, l'alumnat dedica X hores setmanals....

A través de l'art
Crear, sentir i expressar a través de la imaginació i la creativitat.
L'alumnat realitza diferents projectes artístics amb col·laboració de l'alumnat i professorat del Batxillerat artístic....

A través de la música
Viure la música a través del moviment, la rítmica i la sensibilitat.
Amb la participació activa de professionals del món de la música i d'espectacles musicals.

A través de la psico
Moure’s, sentir i expressar a través de les estructures motores, socioafectives i intel·lectuals.
Amb circuits ..... i amb l'activitat de piscina que comencem des dels 3anys.

A través del pensamenet logico-matemàtic
Pensament, crítica i abstracció, per interpretar el món.
Amb activitats de robòtica i programació per estructurar la ment i crear les bases...
Perquè siguin
més responsables
Observar, manipular i experimentar per descobrir.
Història i Vides
Memòria històrica a través de la creació d'un documental. Primat amb el premi eduCAC 2021Projecte Streaming
Donem veu a l'alumnat al mateix temps que plantegem un repte real. Premiat amb el premi eduCAC 2022 i Premi Baldiri a experiència innovadora 2023I COM HO FEM?
Desenvolupant una
metodologia híbrida
La filosofia de treball a Educació Infantil es basa en oferir un aprenentatge vivencial i significatiu a través de l’aplicació de diverses metodologies pedagògiques seleccionades en funció de les necessitats i interessos de cada infant i de les condicions i requeriments de les activitats proposades.
Amb un claustre unit
I un equip de professionals que combina l’experiència, la formació permanent i la vocació per l’educació, format per X docents, especialistes d’anglès, música, Art, TAC i psicomotricitat, el Departament d’Orientació i suport i els auxiliars d’aula.
L’infant és protagonista del seu propi aprenentatge i col·laborador en l’aprenentatge dels altres. El treball per ambients estructurat en grups d’infants de diverses edats permet actuar, observar, experimentar i emocionar-se, alhora que desenvolupem l’empatia, la col·laboració i la capacitat d’ajuda.
El treball sistemàtic s’introdueix a les àrees instrumentals que permeten assolir els continguts clau per esdevenir competents en la resolució de situacions de la vida quotidiana.Amb una programació oberta i flexible
que ens permet adaptar-nos al ritme de cada infant. De manera transversal, el joc i la manipulació constitueixen la base dels aprenentatges.
Amb uns espais dissenyats per aprendre
Uns espais acollidors i saludables que faciliten el joc, el moviment i les relacions on l’alumnat pot prendre la iniciativa del seu aprenentatge, enriquir la seva experiència i col·laborar en l’aprenentatge dels altres.
I avançant plegats
L’acte d’educar es constitueix a partir d’una relació de confiança, comprensió i ajuda mútua entre la família i l’escola, aportant la coherència i l’alineació que l’infant necessita entre els dos contextos. La participació de les famílies és un eix fonamental del projecte educatiu del Daina-Isard i constitueix l’essència del seu model organitzatiu cooperatiu, a través del qual les famílies participen de la presa de decisions en relació amb la projecció de l’Escola, l’organització i el seu projecte educatiu. El nostre model organitzatiu està fonamentat en una sèrie de valors com son, el suport mutu, la cooperació, el compromís, l’equitat i la solidaritat que es reflecteixen en la nostra manera de fer, en les relacions i vincles que establim, en les activitats educatives, i per tant, en la nostra comunitat educativa.
Tots els espais de l'Escola son racons per aprendre
Els hàbits generats en el menjador de l'Escola també bla bla bla bla i més blaEl menjador de l'Escola també
Oferim un entorn de respecte i de confiança en les seves capacitats, per aportar seguretat i autoestima.Serveis de la Cooperativa

L'Escola ofereix el servei de menjador, amb cuina pròpia. Periòdicament, i per part d’una empresa externa especialitzada, es realitza un control bacteriològic dels productes per tal d’assegurar sempre les perfectes condicions sanitàries del servei.
Llegir-ne més
