Educació Infantil

 

Educació Infantil

Descobrir, explorar, jugar.

Infants segurs, amb autoestima i autònoms

Una Educació Infantil orientada al desenvolupament integral i harmònic de l’alumnat, en un entorn de benestar, seguretat i aprenentatge, amb l’objectiu de potenciar el seu creixement personal, el desenvolupament afectiu i emocional, la comunicació, la creació de relacions saludables i l’exploració de l’entorn.

Acompanyem persones en el seu procés d’observació, interacció i aprenentatge a través de la vida.

Som perquè siguin.

Perquè siguin
més autònoms

A través de les rutines i el desenvolupament d’hàbits, acompanyem l’alumnat en el seu procés d’adquisició d’autonomia.

Cada dia, un cop l'alumnat entra a l'Escola, es repeteixen les rutines que, en poques setmanes, es converteixen en hàbits i en una major autonomia per part de l'alumnat.

Oferim un entorn de respecte i de confiança en les seves capacitats, per aportar seguretat i autoestima.

  • Quan arriba el moment d’escolarizar els teus fills i filles la pregunta és clau: Què volem que signifiqui l’escola per ells? Des del moment que entren per la porta, el Daina-Isard és casa seva i entrem en un gran equip on les famílies també son part viva d'aquest gran projecte. Professionals i cooperativistes anem en una mateixa direcció, ajudar-los a créixer com a persones, aprendre els valors de la cooperació i la col·laboració, ja sigui entre alumnes 3-18, professorat-alumnat o família-escola.
    Miriam Collado

Perquè siguin
més conscients

Acompanyem l’alumnat en la creació de relacions significatives i saludables entre iguals i amb els adults. Aprendre a conviure en comunitat i a expressar-se a través de la diversitat de llenguatges.

A través de les assemblees, l'alumnat XXXXXX i XXXXXXX, de manera XXXXXX i afavoreix XXXXX per poder XXXXXX, som els millors

Parlar per pensar,
conèixer i comunicar

Desenvolupem les habilitats comunicatives, en totes les seves dimensions, a través de les diverses disciplines.

Però també per entendre,
sumar i empatitzar

A través, per exemple, de les assemblees on l'alumnat pot compartir les seves inquietuds i els punts de vista de tots els seus companys, així com aportar possibles solucions i resoldre.... O bé, a través del projecte Punt Blau....que té com a principal objectiu...

Descobrir com
expressar-se a través dels
diferents llenguatges

Amb els especialistes d'art, de música, de psicomotricitat i de matemàtiques, l'alumnat dedica X hores setmanals....


A través de l'art

Crear, sentir i expressar a través de la imaginació i la creativitat.

L'alumnat realitza diferents projectes artístics amb col·laboració de l'alumnat i professorat del Batxillerat artístic....

A través de la música

Viure la música a través del moviment, la rítmica i la sensibilitat.

Amb la participació activa de professionals del món de la música i d'espectacles musicals.

A través de la psico

Moure’s, sentir i expressar a través de les estructures motores, socioafectives i intel·lectuals.

Amb circuits ..... i amb l'activitat de piscina que comencem des dels 3anys.

A través del pensamenet logico-matemàtic

Pensament, crítica i abstracció, per interpretar el món.

Amb activitats de robòtica i programació per estructurar la ment i crear les bases...

Perquè siguin
més responsables

Observar, manipular i experimentar per descobrir.

I COM HO FEM?

 
 

Desenvolupant una
metodologia híbrida

La filosofia de treball a Educació Infantil es basa en oferir un aprenentatge vivencial i significatiu a través de l’aplicació de diverses metodologies pedagògiques seleccionades en funció de les necessitats i interessos de cada infant i de les condicions i requeriments de les activitats proposades.

Amb un claustre unit

I un equip de professionals que combina l’experiència, la formació permanent i la vocació per l’educació, format per X docents, especialistes d’anglès, música, Art, TAC i psicomotricitat, el Departament d’Orientació i suport i els auxiliars d’aula.
 
L’infant és protagonista del seu propi aprenentatge i col·laborador en l’aprenentatge dels altres. El treball per ambients estructurat en grups d’infants de diverses edats permet actuar, observar, experimentar i emocionar-se, alhora que desenvolupem l’empatia, la col·laboració i la capacitat d’ajuda.

El treball sistemàtic s’introdueix a les àrees instrumentals que permeten assolir els continguts clau per esdevenir competents en la resolució de situacions de la vida quotidiana.
 
 

Amb una programació oberta i flexible

que ens permet adaptar-nos al ritme de cada infant. De manera transversal, el joc i la manipulació constitueixen la base dels aprenentatges.
 

Amb uns espais dissenyats per aprendre

Uns espais acollidors i saludables que faciliten el joc, el moviment i les relacions on l’alumnat pot prendre la iniciativa del seu aprenentatge, enriquir la seva experiència i col·laborar en l’aprenentatge dels altres.

I avançant plegats

L’acte d’educar es constitueix a partir d’una relació de confiança, comprensió i ajuda mútua entre la família i l’escola, aportant la coherència i l’alineació que l’infant necessita entre els dos contextos. La participació de les famílies és un eix fonamental del projecte educatiu del Daina-Isard i constitueix l’essència del seu model organitzatiu cooperatiu, a través del qual les famílies participen de la presa de decisions en relació amb la projecció de l’Escola, l’organització i el seu projecte educatiu. El nostre model organitzatiu està fonamentat en una sèrie de valors com son, el suport mutu, la cooperació, el compromís, l’equitat i la solidaritat que es reflecteixen en la nostra manera de fer, en les relacions i vincles que establim, en les activitats educatives, i per tant, en la nostra comunitat educativa.
  • Quan arriba el moment d’escolarizar els teus fills i filles la pregunta és clau: Què volem que signifiqui l’escola per ells? Des del moment que entren per la porta, el Daina-Isard és casa seva i entrem en un gran equip on les famílies també son part viva d'aquest gran projecte. Professionals i cooperativistes anem en una mateixa direcció, ajudar-los a créixer com a persones, aprendre els valors de la cooperació i la col·laboració, ja sigui entre alumnes 3-18, professorat-alumnat o família-escola.
    Miriam Collado
 

Tots els espais de l'Escola son racons per aprendre

Els hàbits generats en el menjador de l'Escola també bla bla bla bla i més blaEl menjador de l'Escola també

Oferim un entorn de respecte i de confiança en les seves capacitats, per aportar seguretat i autoestima.

Serveis de la Cooperativa

L'Escola ofereix el servei de menjador, amb cuina pròpia. Periòdicament, i per part d’una empresa externa especialitzada, es realitza un control bacteriològic dels productes per tal d’assegurar sempre les perfectes condicions sanitàries del servei.
Llegir-ne més
La vocació comarcal de l’Escola implica tenir alumnat de diferents poblacions que poden utilitzar el servei de transport per arribar al Centre i tornar a les respectives poblacions. El servei s'adapta cada curs a les necessitats de l'alumnat.
Llegir-ne més

Voleu veure l'Escola i resoldre els vostres dubtes? Sol·liciteu una visita personalitzada amb la coordinació d'Educació Infantilt