Educació Infantil
Descobrir, explorar, jugar.
Infants segurs, amb autoestima i autònoms
Una Educació Infantil orientada al desenvolupament integral i harmònic de l’alumnat, en un entorn de benestar, seguretat i aprenentatge, amb l’objectiu de potenciar el seu creixement personal, el desenvolupament afectiu i emocional, la comunicació, la creació de relacions saludables i l’exploració de l’entorn.
Acompanyem persones en el seu procés d’observació, interacció i aprenentatge a través de la vida.Som perquè siguin.
Perquè siguin
més autònoms
A través de les rutines i el desenvolupament d’hàbits, acompanyem l’alumnat en el seu procés d’adquisició d’autonomia.
Cada dia, un cop l'alumnat entra a l'Escola, es repeteixen les rutines que, en poques setmanes, es converteixen en hàbits i en una major autonomia per part de l'alumnat. Oferim un entorn de respecte i de confiança en les seves capacitats, per aportar seguretat i autoestima.![habitsEI-01](https://admissions.daina-isard.cat/wp-content/uploads/2023/10/habitsEI-01.png)
![](https://admissions.daina-isard.cat/wp-content/uploads/2023/10/20231003-IMG_5572-scaled.jpg)
Conèixer-se a un mateix
Un major control corporal garanteix més seguretat en un mateix. Anem de la mà, fins que ells decideixen fer-ho tot sols.
![](https://admissions.daina-isard.cat/wp-content/uploads/2023/10/1-2-scaled.jpg)
Al ritme de cada infant
Des d'entrades relaxades fins a... Cal posar tota la part personalització de l'aprenentatge. bla bla bla, protagonista del seu aprenentatge.
![](https://admissions.daina-isard.cat/wp-content/uploads/2023/10/20231003-IMG_5539-scaled.jpg)
Amb bons hàbits
D'alguna manera, caldria afegir la part de consciencia i educació digital
Perquè siguin
més conscients
Acompanyem l’alumnat en la creació de relacions significatives i saludables entre iguals i amb els adults. Aprendre a conviure en comunitat i a expressar-se a través de la diversitat de llenguatges.
A través de les assemblees, l'alumnat XXXXXX i XXXXXXX, de manera XXXXXX i afavoreix XXXXX per poder XXXXXX, som els millors![ei_lateral2-01](https://admissions.daina-isard.cat/wp-content/uploads/2023/10/ei_lateral2-01.png)
![lateralEI2-02](https://admissions.daina-isard.cat/wp-content/uploads/2023/10/lateralEI2-02.png)
Parlar per pensar,
conèixer i comunicar
Desenvolupem les habilitats comunicatives, en totes les seves dimensions, a través de les diverses disciplines.
Però també per entendre,
sumar i empatitzar
A través, per exemple, de les assemblees on l'alumnat pot compartir les seves inquietuds i els punts de vista de tots els seus companys, així com aportar possibles solucions i resoldre.... O bé, a través del projecte Punt Blau....que té com a principal objectiu...
Descobrir com
expressar-se a través dels
diferents llenguatges
Amb els especialistes d'art, de música, de psicomotricitat i de matemàtiques, l'alumnat dedica X hores setmanals....
![plasticaEI](https://admissions.daina-isard.cat/wp-content/uploads/2023/10/plasticaEI.jpg)
A través de l'art
Crear, sentir i expressar a través de la imaginació i la creativitat.
L'alumnat realitza diferents projectes artístics amb col·laboració de l'alumnat i professorat del Batxillerat artístic....
![musica_EII](https://admissions.daina-isard.cat/wp-content/uploads/2023/10/musica_EII.jpg)
A través de la música
Viure la música a través del moviment, la rítmica i la sensibilitat.
Amb la participació activa de professionals del món de la música i d'espectacles musicals.
![psico_ei](https://admissions.daina-isard.cat/wp-content/uploads/2023/10/psico_ei.jpg)
A través de la psico
Moure’s, sentir i expressar a través de les estructures motores, socioafectives i intel·lectuals.
Amb circuits ..... i amb l'activitat de piscina que comencem des dels 3anys.
![musica_EII](https://admissions.daina-isard.cat/wp-content/uploads/2023/10/musica_EII.jpg)
A través del pensamenet logico-matemàtic
Pensament, crítica i abstracció, per interpretar el món.
Amb activitats de robòtica i programació per estructurar la ment i crear les bases...
Perquè siguin
més responsables
Observar, manipular i experimentar per descobrir.
Història i Vides
Memòria històrica a través de la creació d'un documental. Primat amb el premi eduCAC 2021Projecte Streaming
Donem veu a l'alumnat al mateix temps que plantegem un repte real. Premiat amb el premi eduCAC 2022 i Premi Baldiri a experiència innovadora 2023I COM HO FEM?
Desenvolupant una
metodologia híbrida
La filosofia de treball a Educació Infantil es basa en oferir un aprenentatge vivencial i significatiu a través de l’aplicació de diverses metodologies pedagògiques seleccionades en funció de les necessitats i interessos de cada infant i de les condicions i requeriments de les activitats proposades.
Amb un claustre unit
I un equip de professionals que combina l’experiència, la formació permanent i la vocació per l’educació, format per X docents, especialistes d’anglès, música, Art, TAC i psicomotricitat, el Departament d’Orientació i suport i els auxiliars d’aula.
L’infant és protagonista del seu propi aprenentatge i col·laborador en l’aprenentatge dels altres. El treball per ambients estructurat en grups d’infants de diverses edats permet actuar, observar, experimentar i emocionar-se, alhora que desenvolupem l’empatia, la col·laboració i la capacitat d’ajuda.
El treball sistemàtic s’introdueix a les àrees instrumentals que permeten assolir els continguts clau per esdevenir competents en la resolució de situacions de la vida quotidiana.Amb una programació oberta i flexible
que ens permet adaptar-nos al ritme de cada infant. De manera transversal, el joc i la manipulació constitueixen la base dels aprenentatges.
Amb uns espais dissenyats per aprendre
Uns espais acollidors i saludables que faciliten el joc, el moviment i les relacions on l’alumnat pot prendre la iniciativa del seu aprenentatge, enriquir la seva experiència i col·laborar en l’aprenentatge dels altres.
I avançant plegats
L’acte d’educar es constitueix a partir d’una relació de confiança, comprensió i ajuda mútua entre la família i l’escola, aportant la coherència i l’alineació que l’infant necessita entre els dos contextos. La participació de les famílies és un eix fonamental del projecte educatiu del Daina-Isard i constitueix l’essència del seu model organitzatiu cooperatiu, a través del qual les famílies participen de la presa de decisions en relació amb la projecció de l’Escola, l’organització i el seu projecte educatiu. El nostre model organitzatiu està fonamentat en una sèrie de valors com son, el suport mutu, la cooperació, el compromís, l’equitat i la solidaritat que es reflecteixen en la nostra manera de fer, en les relacions i vincles que establim, en les activitats educatives, i per tant, en la nostra comunitat educativa.
Tots els espais de l'Escola son racons per aprendre
Els hàbits generats en el menjador de l'Escola també bla bla bla bla i més blaEl menjador de l'Escola també
Oferim un entorn de respecte i de confiança en les seves capacitats, per aportar seguretat i autoestima.Serveis de la Cooperativa
![logosserveis-02](https://admissions.daina-isard.cat/wp-content/uploads/2023/10/logosserveis-02.jpg)
L'Escola ofereix el servei de menjador, amb cuina pròpia. Periòdicament, i per part d’una empresa externa especialitzada, es realitza un control bacteriològic dels productes per tal d’assegurar sempre les perfectes condicions sanitàries del servei.
Llegir-ne més
![logosserveis-03](https://admissions.daina-isard.cat/wp-content/uploads/2023/10/logosserveis-03.jpg)